Tsau evrybody !

Tänään ollu ihan mukana päivä <: Taino päiväl toi lumimyräkkä ei ollu kiva ku käveli tuolal ulkona niin meikit levis pitkin poskia :p oli sitten kiva kävellä kaupoissa sun muissa.

Rahaaki tänään palo ihan kivasti. Ostin uuden reivitopin, farkut ja kaulakorun ja pari hassuu muut tarpeetonta :p

Tää Blogi juttu on ihan hauska :'D En ookkaan ennen kirjotellu tänne. Ja nytkin tää kirjotus on vähän tönkköä, koska meses hirvee kiire kokoajan vilkkuu valot. Mua selvästikkin kaivataan <; Mau.

Mut jooo ! Mä taidan tästä lopetella, niin paljon vielä tehtävää sun muuta. :) Hyviä öitä kaikille !


Ciao pusss.